KKK - Korduma kippuvad küsimused

Maksmine

Kas ostmine BabyCity e-poest on ohutu?

Jah. Turvalisus on tagatud spetsiaalse tehnoloogiaga SSL (Secure Socket Layer), mis ei võimalda ei meil ega kolmandatel isikutel teada saada Teie internetipanga andmeid. Krediitkaardiga makstes suunatakse Teid tellimuse vormistamise lõppfaasis makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (RapidSSL CA), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Teie poolt sisestatud kaardiandmed ei saa sattuda valedesse kätesse.

Kas on selline toode?

Meil on olemas need tooted, mida saab ostukorvi lisada. Nupp ``Lisa ostukorvi`` peab olema punast värvi.

Kas saan tooteid broneerida?

Kahjuks sellist võimalust meil ei ole.

Kas ma saan tellida tooteid, mis praegu ei ole laos olemas?

Jah, see on võimalik kärude, voodide ja teiste suurte toodete puhul. Selleks, et kaupa tellida, peab olema tehtud ettemaks. Küsige e-maili teel täpsemat infot.

Mis valuutaga saab maksta e-poes?

Meie poes saab maksta eurodes. Teises valuutas tasudes lisandub teenustasu.

Tarne

Kui kaua võtab kaupade kättetoimetamine?

Eesti piires saabub kaup kuni 3 tööpäeva jooksul koheselt peale seda, kui me saame pangast maksekorralduse kinnituse. Olenevalt tellimuse sisust võib tarneaeg ka pikeneda.

Mis siis saab kui ma ei ole kodus ajal, kui kaup kulleriga saabub?

Palun ärge unustage, et Teie informeerimiseks kasutatakse Teie antud andmeid. Tarneaja kohta saadetakse Teile SMS. Kui Teid ei ole kodus kulleri saabumise ajal, siis reeglina võtab kuller Teiega telefoni teel ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamiseks uue aja. Kui Teid ka teisel korral kodus pole või Te telefonile ei vasta, jätab kuller Teie postkasti juhised, kuidas paki kätte saab.

 
Kas toodete kättetoimetamine toimub üle Eesti?

Jah, toodete kättetoimetamine toimub üle Eesti.

Kui palju kauba transport maksab?

Eesti piires kõigile ostudele, mille kogusumma on või ületab 60 eurot, transporditasu ei lisandu. Kui need tingimused ei ole täidetud, siis traspordikulu on 4 EUR.

Kust ma saaksin ülevaadet teie toodetest?

Oleme Babycity kaupluste e-pood ja parema ülevaate saamiseks soovitame Teil meie kauplustesse pöörduda.  Lisaks võite leida kogu vajaliku info toodete kohta meie veebilehelt ning tootjate veebilehtedelt. Juhul, kui kaup ei vasta Teie soovidele, võite selle tagastada 14 tööpäeva jooksul.

Kas te saadate tooteid välismaale?

Jah. Erandjuhtudel saadetakse tellimus enamustesse Euroopa riikidesse.Sellel juhul kehtib teine kulleritasu.

Miks ma ei saanud kõiki tellitud tooteid korraga kätte?

See on võimalik juhul, kui tellitud kaubad on pärit erinevatelt tootjatelt ning juhul, kui kaupa tarnivad erinevad kullerid ja erinevatest kauplustest. Kõik kullerid kindlasti kontakteeruvad Teiega.

Kas ma saan oma kaubale ise järgi tulla?

Kahjuks meil sellist võimalust ei ole. Kõik tooted tarnitakse Teile kulleriga.

Kas on võimalik saata minu pakk postiga?

Kahjuks meil hetkel sellist teenust ei ole. Kõik pakid saadetakse kulleriga.

Tagastus ja vahetus

Kuidas ma saan kaupa tagastada?

Esitage avaldus e-posti aadressil support@jukukeskus.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Avalduses tuua ära järgmine info:

+ tagastatav toode,

+ tellimuse number

+ tagastamise põhjus

3 tööpäeva jooksul võtame Teiega ühendust ja lepime kokku, kuidas tagastada kasutamata, siltidega, korrektne ja originaalpakendis kaup.

Kas ma saan oma tellimust muuta?

Kui soovite kohe pärast ostu vormistamist oma tellimust muuta, siis võtke meiega viivitamatult ühendust ning andke järgmist infot:

  • Toote nimetus, mis soovite vahetada
  • Tellimuse number
  • Põhjus, miks soovite toodet vahetada

Võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel ja proovime omalt poolt teha kõik, et Teie soovitud muudatused sisse viia.

Kas ma saan kaupa tagastada?

Jah. Vastavalt Võlaõigusseaduse §-56 võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani ja toode peab olema kasutamata, originaalpakendis/siltidega. Tagastamisõigus puudub kaubal mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt ehk spetsiaalselt Teie jaoks.

Garantii

Kas kõikidel toodetel on garantii?

Kõikidele toodetele kehtib 2 aastane pretensiooni esitamise õigus. Juhul, kui toode on kahjustatud esimese 6 kuu jooksul, parandatakse see tasuta, sõltuvalt, kas toode on tehase praaktoodang või kahjustus tekitatud tarbija poolt. Peale 6 kuu perioodi lõppemist tasub kõik kulud tarbija/klient. Täiendavaks infoks kirjutage meile.